Møte med nye 8. klasser

To glade unge jenter.

Mandag 15/06 vil vi sende ut en mail til alle foresatte med klokkeslett for når elevene skal få møte sin nye klasse. Siden det er meldt nydelig vær - blir det ute. Klassene vil møtes enten kl 13 eller kl 14.

Covid-19 har gjort at vår plan for nye 8. trinn og deres første møte med klassen må endres. Vi har besluttet å la klassene få møte hverandre 16/06, men vi må gjøre en del endringer. Det er i øyeblikket ikke mulig å invitere alle på en gang, og foresatte vil ikke kunne delta. Elevene vil bli delt opp i tre puljer. Puljene vil komme klokken 12, 13 og 14.  Barneskolene vil få informasjon om når den enkelte elev skal møte. Elevene vil få 45 minutter sammen med sin nye klasse og en lærer (der det er mulig vil de få møte kontaktlærer). Dato endres til tirsdag 16/06!

Når elevene ankommer Midtstuen, vil rådgiver/sosiallærer ta imot dem. De vil bli delt klassevis og gå ned i våre gymsaler. Det er god plass i gymsalene og vi vil kunne følge gjeldende koronaregler. Når elevene er ferdige, vil kontaktpersonen fra barneskolen ta med seg elevene tilbake. For elever som kommer fra andre skoler enn de som sogner til Midtstuen, ber vi barneskole og foresatte samarbeide slik at alle får mulighet til å møte sin nye klasse. Elevene vil få med seg klasseliste når de drar fra Midtstuen.

Vi gleder oss til å møte alle nye elever.

Hilsen Midtstuen skole J